К основному контенту

Сообщения

Сообщения за апреля 27, 2014

Թանգարանային առարկայի անձնագրավորում՝ քանդակ

Հեղինակ ՝ Ռենե Ֆրանսուա Օգյուստ Ռոդեն Անվանումը ՝ «Մտածողը» Ուղղությունը ՝ռեալիզմ Թեմա՝ Դանթե Ալիգերի Նյութը ՝ Բրոնզ, մարմար Չափը՝  1, 89 մ x 98 սմ x 1, 40մ Թվագրությունը ՝ 1879-1900    Առարկայի պատմությունը : «Մտածողը» (ֆր. Le Penseur) ֆրանսիացի քանդակագործ Օգյուստ Ռոդենի, ով նոր ուղիներ հարթեց կերպարվեստի համար, խորտակեց, այսպես ասենք, պաշտոնական արվեստի մեռած սխեմաները,  հազվագյուտ աշխատանքներից է: Այս աշխատանքը  անձնավորում է  մտքի կենտրոնացած որոնող ուժ, մտորումների խորություն, որոնք արտահայտվում են նրա ամբողջ կեցվածքում, հզոր մկանների լարվածության մեջ, նրա ճակատի խոր կնճիռներում: «Մտածողը» իր զուգահեռը գտավ գրականության մեջ, մասնավորապես ասոցացվեց Շեքսպիրյան Համլետի կերպարի հետ: Սա գիտակցության եկող մարդու խորհրդանիշն էր, որը պետք է հուզեր շատերին: Այն Փարիզյան պանթեոնի դիմաց դիմավորում է նշանավոր ֆրանցիացիների գերեզման այցելողներին: Քանդակագործի մահից հետո արձանը տեղադրվեց նրա գերեզմանին, իր թաղամասի այգում: 1922 թվականից քանդակի օրիգինալ նմուշը գտնվում է

Սյուրռեալիզմը XX-ական թթ. ուղղությունների շարքում. Լ. Բունյուել, Դ. Լինչ, Պ. Դելվո, Պ. Էլյուա

            XX դարը կերպարվեստի , ընդհանրապես մշակութային կյանքում շրջադարձային , բնույթ է կրել : 1920- ական թվակականներին սկսում են իրար հետևից ՝ միմյանց լրացնելով կամ ընդհարվելով ի հայտ գալ մի շարք ուղղություններ , որոնք պետք է իրենց դրսևորումները գտնեն և՛ գեղանկարչության և՛   քանդակագործության և՛ գրակության և այլ մշակութային ճյուղերի մեջ:   Թերևս , այս շրջադարձային , փոփոխական բնույթի   իրողությունները պետք է վկայեն անշուշտ , ըստ իս ,  մարդկային մտքի անընդատյա թռիչքի , մտորումների , աշխարհընկալման , աշխարհըմբռման տեսանկյունից փոփոխման կամ գուցե փոփոխության   ձգտող մարդու ստեղծագործող տեսակի մասին : Այսպես , այդ ուղղությունների թվում էր նաև աշխատանքիս մեջ ընդգրկված ուղղությունը՝ սյուրռեալիզմը : Նախ պարզենք նրա ծագումնաբանությունը : Այսպես , ֆրանսերենից « surréalisme  », վերիրականություն բառն է , որը մեզ հուշում է , որ այս ուղղության ակունքները հոսում են ժամանակի ֆրանսիական իրակությունից : Եվ իզուր չէ